هتلهای پاتایا

۹۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

هتل پرینس پالاس بانکوک

هتل پرینس پالاس بانکوک در قلب تبلیغاتی ناحیه پایین شهر بانکوک و درست در بالای برج "بو بای" قرار گرفته است. برج "بو بای" بازار عمده فروشی لباس می باشد. در کنار در ورودی هتل، پر از فرصت های تفریحی و مغازه است. یک قایق سواری ده دقیقه ای از نزدیکی هتل، مهمانان را به "پراتونام"، جاده "خائوسان" و مرکز جهانی آن جایی که پر از فرصت های خرید و مغازه است می رساند. حتی با پیاده روی، تاکسی، یا ایستگاه هوایی "بی تی اس" هم میتوانید به این منطقه دسترسی داشته باشید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی "سوارنابومی" 16.2 میایلز می باشد. با دیدی از کانال آبی ماهاناک، هتل یک استخر در فضای باز و6 نهارخوری در محوطه دارد. تفریحاتی که هتل پرینس پالاس به شما مهمانان پیشنهاد میدهد، شامل سالن و بار کارائوکه  "اسکای" است که می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در آن گلچین کرده و اجرا کنید. غذاهای چینی، ژاپنی، تایلندی، ویتنامی و بین المللی در 4 رستوران هتل سرو می شوند. در بار "پالاس" میتوانید نوشیدنی های تصفیه شده را تا 11 شب سفارش بدهید و حتی در استخر از بار"استخر" نوشیدنی سفارش دهید. دو بار، به نام های بار "سانست بیر" و "پیکادیلی پاب" در هتل به شما خدمات ارائه می دهند. در دو حمام آبگرم هتل، می توانید استراحت کرده آرامش یابید و ماساژ دریافت کنید. هتل مرکز تجاری و میز راهنمای سفر وگردشگری هم ارائه می دهد.

اتاق ها در این هتل به زیبایی چیدمان و تزئین شده است و با تهویه مطبوع و تلویزیون کابلی، حمام مدرن با وان، وسایل آرایشی رایگان و دمپایی و اینترنت رایگان وای فای تجهیز شده است. خدمات خشکشویی نیز مهیا است.

باشگاه تناسب اندام هتل شامل یک اتاق بخار، جکوزی، استخر شنا، و تجهیزات مدرن تناسب اندام است. هتل پرینس پالاس بانکوک دسترسی راحتی به همه نقاط بانکوک دارد با این حال در خود هتل نیز امکانات عالی برای شما به گونه ای فراهم کرده است که همواره احساس کنید در خانه ی خود هستید.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پرینس پالاس بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 4 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080

کانال تلگرام هتل آنلاین:

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا

هتل پالم بیچ سامویی

هتل پالم بیچ سامویی دارای منظره ای بسیار شگفت انگیز است.با اقامت در این هتل از منظره غروب آفتاب لذت خواهید برد. افرادی که در جستجوی تعطیلات آرام به دور از جمعیت هستند این هتل یک انتخاب مناسب برای این افراد است.  با این حال، اگر بخواهید برای یک روز خرید یا گشت و گذار به بیرون ازهتل  سفر کنید، فقط 15 دقیقه ای با مراکز خرید فاصله دارید.هتل پالم بیچ سامویی دارای اتاق های خیره کننده و با همان نمایش خیره کننده از ساحل سامویی است این هتل دارای امکاناتی بسیاری است که میتوان به این موارد اشاره کرد: اینترنت رایگان، استخر،باغ،ماساژ،زمین گلف و ددها مورد دیگر.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پالم بیچ سامویی و یا رزرو سایر هتل های 4 ستاره سامویی با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080

کانال تلگرام هتل آنلاین:

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا

هتل نورا بوری سامویی

با اقامت در هتل نورا بوری سامویی حتما احساس راحتی خواهید کرد. این هتل دارای محل اقامت و خدمات عالی می باشد. و تنها 3 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و موقعیت استراتژیک هتل این امکان را فراهم می کند که مهمانان بتوانند به سرعت و به راحتی به نقاط مختلفی از نقاط مختلف دسترسی پیدا کنند. هتل نورا بوری سامویی از امکانات و خدمات مطلوب برخوردار است. در صورت تمایل به این ویژگی فوق العاده، مهمانان می توانند از وای فای رایگان در تمام اتاق ها، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ لذت ببرند. این هتل دارای 144 اتاق منحصر به فرد است که بسیاری از آنها شامل تلویزیون ال سی دی / پلاسما، قهوه تلخ فوری، چای ارغوانی، نوشیدنی رایگان و آینه است. این هتل دارای رستوران نیز می باشد. این هتل به احترام علاقه شما به حیوانات خانگی مجوز ورود حیوانات به درون هتل را داده است . پس بیدرنگ نگران سفر حیوان خانگی خود نباشید. استخر سرپوشیده چهار فصل نیز در انتظار میهمانان این هتل می باشد. این هتل لذت آب و آفتاب را در کنار هم در استخر روباز خود برای شما به ارمفان می آورد.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل دایموند کلیف پوکت و یا رزرو سایر هتل های 5 ستاره سامویی با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


 

کانال تلگرام هتل آنلاین:

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا

هتل نورا بیچ سامویی

هتل نورا بیچ سامویی  یکی از بهترین هتل های 4 ستاره سامویی به شمار می آیداین هتل دارای منظره ای بسیار جذاب و دینی است. در طراحی این هتل از سبک تایلندی و مدرن استفاده شده است هتل نورا بیچ سامویی دارای امکاناتی بسیاری است که از جمله آن: باشگاه تناسب اندام ، استخر ، باغ ، رستوران،کافی شاپ و ددها مورد دیگر در این هتل سعی شده است که به تمامی نیازهای مسافران جواب داده شود و به همین خاطر به شما پیشنهاد می شود که از این هتل اقامت داشته باشید.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل نورا بیچ سامویی و یا رزرو سایر هتل های 4 ستاره سامویی با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


 

کانال تلگرام هتل آنلاین:

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا

هتل لانا سامویی

هتل لانا سامویی یک انتخاب عالی برای مسافران است. این هتل تنها 3 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و مهمانان به راحتی می توانند از جاذبه های گردشگری و فعالیت های شهر لذت ببرند. این هتل مدرن در نزدیکی جاذبه های محبوب شهر واقع شده است.با اقامت در هتل لانا سامویی، در هر فصلی که باشید شما را به استخر سر باز خود دعوت می نمایید. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهد. مهمان های این هتل می توانند از امکانات هتل مانند وای فای رایگان در تمام اتاق ها، امنیت 24 ساعته، نگهداری روزانه، فروشگاه ، خدمات تاکسی لذت ببرند.علاوه بر این، در اتاقها از امکانات مختلفی برخوردار است. بسیاری از اتاقها حتی تلویزیون LCD  پلاسما ، حمام اضافی، حوله، چتر، گنجه را برای مهمان عزیزتر فراهم می کنند. در این هتل می توانید از سونای بخار ویژه ای که برای مسافرین طراحی شده است استفاده کنید. استخر سرپوشیده چهار فصل نیز در انتظار میهمانان این هتل می باشد.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل لانا سامویی و یا رزرو سایر هتل های 4 ستاره سامویی با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


کانال تلگرام هتل آنلاین:

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا

هتل مای هتل پراتونام بانکوک

هتل مای هتل پراتونام بانکوک در نزدیکی پلاتینوم و فروشگاه IT پنتیپ پلازا قرار گرفته است. حمل و نقل رایگان به پراتونام از هتل، برای شما مهمانان فراهم است. این هتل در نزدیکی ایستگاه بی تی اس فایاتای و مسیر ارتباطی قطار فرودگاه راچاپاروب قرار دارد.

اتاق های هتل، با سبک مینیمالیستی مدرنی تزئین شده و با تلویزیون صفحه تخت کابلی با شبکه های ماهواره ای و وان حمام، صندوق امانات و یخچال تجهیز شده است. خدمات اتاق، خدمات خشکشویی و اتوشویی همیشه مهیا است. در داخل هتل مغازه ماساژ تایلندی، مغازه کادویی، و میز راهنمای گردشگری قرار گرفته است. در نزدیکی هتل پارکینگ عمومی رایگان نیز فراهم است.در رستوران مای کافه مهمانان میتوانند از غذاهای محلی و نوشیدنی ها لذت ببرند.

هتل مای هتل پراتونام بانکوک و محله پاتاموان انتخابی عالی برای مسافرانی است که به دنبال خرید لباس و غذاهای متنوع هستند.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل مای هتل پراتونام بانکوکو یا رزرو سایر هتل های 3 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


کانال تلگرام هتل آنلاین:

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا

هتل پراتونام پاویلیون بانکوک

هتل پراتونام پاویلیون بانکوک در قلب شهر بانکوک و با سه دقیقه پیاده روی فاصله از ایستگاه ارتباطی قطار فرودگاهی راتچاپراروب قرار گرفته است. جاذبه های نزدیک هتل برج بایوکه 2، میدان ایندرا، بیمارستان فایاتای1 می باشند. یک رستوران بین المللی، میز پذیرش 24 ساعته و اینترنت وای فای رایگان از امکانات هتل است.

144 اتاق های تهویه مطبوع هتل، با یک مبل راحتی، آشپزخانه ای با ماکروویو و یخچال، یک تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، و حمامی با وان و دوش تجهیز شده اند. مهمانان میتوانند در رستوران هتل غذاهای تایلندی و بین المللی را میل نمایند.سونا، حمام آبگرم، ماساژ و باغ همه برای آسایش مهمانان فراهم شده است.

با 5 دقیقه رانندگی از هتل پراتونام پاویلیون بانکوک به مرکز جهانی پلازا و با 7 دقیقه رانندگی به مرکز خرید سیام و با 45 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی سووارنابومی میرسید. مهمانان می توانند در سالن ماساژ سنتی تایلندی استراحت کنند. خدمات 24 ساعته اتاق، سرویس بیدار باش، تبادلات ارز و انبار چمدان و بازار کوچک از دیگر امکانات هتل می باشد. محله پاتاموان مکان مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال دسترسی راحت به خرید لباس، مغازه ها و غذا هستند.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پراتونام پاویلیون بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 3 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


کانال تلگرام هتل آنلاین:

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا

هتل شادی هوم بانکوک

هتل شادی هوم بانکوک ساخته شده در 2012، در قلب بانکوک قرار گرفته است. جاذبه هایی مانند ایمپرشن تیلور، خانه رومئو و ژولیت تیلور، و گالری مد میستر سینگ در نزدیکی هتل هستند. یک رستوران و پارکینگ رایگان نیز در خود محل هتل وجود دارد. اینترنت رایگان وای فای در تمام نقاط اقامتگاه در دسترس است.

با 5 دقیقه پیاده روی از هتل به منطقه خرید پراتونام، ایستگاه بی تی اس فایاتای و ایستگاه قطار فرودگاهی راتچاپراروپ می رسید و با 5 دقیقه رانندگی به فروشگاه بزرگ ام بی کا و IT  پنتیپ پلازا می رسید.

هتل شادی هوم بانکوک، 57 اتاق راحت با تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون کابلی صفحه تخت، نوشیدنی خوشامدگویی رایگان، دستگاه قهوه فوری، آینه، دمپایی، صندوق امانت، و حمامی با امکانات دوش و سشوار دارد. از خدمات هتل می توان به خدمات 24 ساعته پذیرش، خدمات اضافه شامل فکس و فتوکپی، خشکشویی و اتوشویی، نظافت روزانه، انبار چمدان،مغازه لوازم راحتی و همچنین اتاق های ملاقات و همایش نام برد. رستوران هتل غذاهای متنوع تایلندی، هندی، ایرانی، و اروپایی را سرو میکند.

هتل شادی هوم بانکوک و محله پاتاموان یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به دنبال خرید لباس، دیدن مغازه ها و غذا هستند.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل شادی هوم بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 3 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


کانال تلگرام هتل آنلاین:

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا

هتل هریتیج بانکوک

با یک دقیقه پیاده روی از هتل هریتیج بانکوک، به ایستگاه قطار هوایی بی تی اس چانگ نونسی می رسید. این هتل درست بین خیابان سیام و ساتورن قرار گرفته است. از امکانات هتل میتوان به استخر رو باز بر روی سقف و خدمات حمام آبگرم و ماساژ، باشگاه تناسب اندام با تمام امکاناتش، دسترسی به اینترنت رایگان وای فای، و میز راهنمای گردشگری اشاره کرد.

هتل هریتیج بانکوک 24 کیلومتر از فرودگاه بین المللی سووارنابومی و از فروشگاه بزرگ خرید ام بی کا فاصله دارد. اتاق های هتل با رنگهای روشن و گیرا، با طراحی دکوری مدرن، همه با تلویزیون صفحه تخت کابلی، مینی بار و دوش می باشد.

در حمام آبگرم سنسز ماساژدرمانی شوید یا در باشگاه تناسب اندام به خوبی ورزش کنید یا در رستوران هریتیج از بوفه هر روز صبحانه خود را بگیرید.از غذاهای بین المللی آن بخورید و یا در سالن قهوه و بار استخر وقت بگذرانید.

هتل هریتیج بانکوک و محله بنگ رک یک انتخاب مناسب برای مسافرانی است که به دنبال حمل و نقل عمومی، محله های دوستانه، و غذاهای خیابانی هستند.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل هریتیج بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 3 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


کانال تلگرام هتل آنلاین:

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا

هتل آوانی آتریوم بانکوک

هتل آوانی آتریوم بانکوک

هتل آوانی آتریوم بانکوک در خیابان پچ بوری جدید واقع شده، 700 متر از ایستگاه قطار هوایی پچ بوری فاصله دارد و سرویس رایگان حمل و نقل از ساعت6:00 الی 20:30  فراهم است. هتل مهمانانش را به دیدن طراحی هیجان انگیز و روحبخش اتاق ها، لابی، و رستوران همه روزه که یک رستوران عمومی است دعوت میکند. از ویژگی های هتل می توان به استخر شنا، مرکز تناسب اندام و اینترنت رایگان وای فای در همه نقاط نام برد.

اتاق های مخصوص مهمان در هتل آوانی آتریوم بانکوک چیدمانی به سبک مدرن و پنجره های بزرگ با منظره ای از شهر را دارند. هر اتاق با یک مینی بار و یک تلویزیون به همراه شبکه های ماهواره ای تجهیز شده اند. مهمانانی که در اتاق های اجاره ای سکونت دارند نیز دسترسی راحتی به سالن اجاره ای و کلوپ آوانی دارند.

شما مهمانان میتوانید در مرکز تناسب اندام ورزش کنید ویا از  خدمات هتل، از قبیل تبدیل ارز، پارکینگ رایگان و سفرهای یک روزه به جاهای دیدنی بانکوک استفاده کنید.

رستوارن عمومی هر روز یک منوی غذا به مهمانان پیشنهاد میدهد. شما مهمانان حتی میتوانید در بوفه نیز غذای خود را میل کنید. در رستوران"بنیهانا" غذاهای سنتی ژاپنی، استیک های آبدار و غذاهایی به سبک تپانیاکی بخورید.

هتل آوانی آتریوم بانکوک از بازار شبانه شهر بانکوک 4.5 کیلومتر فاصله دارد. شما از هتل با 40 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی سووارنابومی می رسید. با 10 دقیقه رانندگی به بیمارستان شهر بانکوک و با 20 دقیقه رانندگی به بیمارستان سوخومویت می رسید. محله "های هوانگ" که هتل در آن قرار گرفته است انتخاب مناسبی برای شما، مسافرانی است که به بازارهای شبانه، خرید لباس و غذاهای خیابانی علاقه دارید.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آوانی آتریوم بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 5 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080

کانال تلگرام هتل آنلاین:

۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هتلهای پاتایا