هتل سان سیتی پاتایا 5 دقیقه پیاده تا ساحل و واکینگ استریت شهر پاتایا فاصله دارد. با 15 دقیقه رانندگی از هتل، به ساحل جامتین می رسید. هتل سان سیتی پاتایا یک استخر در فضای باز و یک مرکز تناسب اندام دارد. اتاق ها نمایی از دریا و تپه های اطراف دارند.

اتاق های هتل امکاناتی، از قبیل تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق و امکانات چای ساز و قهوه ساز را دارند. بعضی از اتاق ها یک حمام خصوصی با وان یا دوش دارند. مهمانان می توانند  از ماساژ لذت ببرند یا کتاب گشت و گذار در پاتایا را از میز راهنمای مسافر دریافت کنند. هتل سان سیتی پاتایا ماشین اجاره ای، تبدیل ارز، و خدمات خشکشویی را ارائه می دهد. فعالیت ها در ساحل پاتایا شامل استراحت و ماساژ در آفتاب و  ورزش های آبی مثل غواصی و ماهیگیری می باشد. پرش از ارتفاع، زمین های گلف، و حتی هواپیمای اجاره ای از امکانات تفریحی هتل می باشد.

غذاهای تایلندی و بین المللی در کافی شاپ سرو می شوند. نوشیدنی ها در لابی سرو می شوند. مهمانان همچنین می توانند از خدمات اتاق بهره ببرند. پارکینگ ماشین رایگان نیز از دیگر امکانات این هتل می باشد.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل بستون پاتایا و یا رزرو سایر هتل های 4 ستاره پاتایا با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


 

کانال تلگرام هتل آنلاین: