هتل د برکلی در محله "پارانام" شهر بانکوک، نقطه ایده آلی برای خروج از هتل و گشت و گذار در شهر می باشد. هتل از مرکز شهر زیاد دور نیست، تنها یک کیلومتر با آن فاصله دارد و تقریباً نیم ساعت طول میکشد تا به فرودگاه برسید. محیط عالی و مجاورت با فروشگاه "پارانام"، میدان بازار "پالادیوم"،فروشگاه "شیبویا 19" به این هتل جذابیتی خاص می دهد.

هتل د برکلی بانکوک خدمات بی عیب ونقص و امکانات ضروری برای جذب مسافران پیشنهاد می دهد. برای راحتی و آسایش مهمانان، هتل خدمات 24 ساعته اتاق، اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها، نگهبانی 24 ساعته، نظافت روزانه و مغازه خرید هدیه و سوغاتی را ارائه می دهد.

به علاوه، همه ی اتاق ها با امکانات متنوعی تجهیز شده اند. بسیاری از اتاق ها، تلویزیون صفحه تخت پلاسما، تلفن در حمام، فرش، قهوه وچای فوری  نیز دارند. هتل د برکلی بانکوک به یک باشگاه تناسب اندام، استخر در فضای باز، حمام آبگرم، ماساژ و استخر کودکان برای استراحت و آرامش مهمانانش بعد از یک روز کاری مجهز شده است. شما اگر هر هدفی برای دیدن بانکوک دارید، هتل د برکلی بانکوک در محله پراتونام یک انتخاب عالی برای اقامت شما در شهر بانکوک می باشد.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل د برکلی بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 5 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


 

کانال تلگرام هتل آنلاین: