با یک دقیقه پیاده روی از هتل هریتیج بانکوک، به ایستگاه قطار هوایی بی تی اس چانگ نونسی می رسید. این هتل درست بین خیابان سیام و ساتورن قرار گرفته است. از امکانات هتل میتوان به استخر رو باز بر روی سقف و خدمات حمام آبگرم و ماساژ، باشگاه تناسب اندام با تمام امکاناتش، دسترسی به اینترنت رایگان وای فای، و میز راهنمای گردشگری اشاره کرد.

هتل هریتیج بانکوک 24 کیلومتر از فرودگاه بین المللی سووارنابومی و از فروشگاه بزرگ خرید ام بی کا فاصله دارد. اتاق های هتل با رنگهای روشن و گیرا، با طراحی دکوری مدرن، همه با تلویزیون صفحه تخت کابلی، مینی بار و دوش می باشد.

در حمام آبگرم سنسز ماساژدرمانی شوید یا در باشگاه تناسب اندام به خوبی ورزش کنید یا در رستوران هریتیج از بوفه هر روز صبحانه خود را بگیرید.از غذاهای بین المللی آن بخورید و یا در سالن قهوه و بار استخر وقت بگذرانید.

هتل هریتیج بانکوک و محله بنگ رک یک انتخاب مناسب برای مسافرانی است که به دنبال حمل و نقل عمومی، محله های دوستانه، و غذاهای خیابانی هستند.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل هریتیج بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 3 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


 

کانال تلگرام هتل آنلاین: