هتل سیام بی شور پاتایا قرار گرفته در بین باغ ها و مرداب ها، همه مهمانان در همه ی سنین را مسحور خود می کند. در ساحل جنوبی آرام خلیج پاتایا در بین خیابان واکینگ پاتایا و اسکله ی بالی های پیر با سبکی تایلندی در بین باغ ساخته شده است، در واقع با 1 دقیقه پیاده روی به ساحل می رسید. معبد خاو فرا بات در 500 متری هتل قرار دارد.

کودکان با ماندن در هتل می توانند از سپری کردن وقتشان در استخر شخصی و با سرسره آبی خودشان  به اندازه ی سفر به سرزمین بازی لذت ببرند. در همین حین بزرگسالان میتوانند در کنار 2 استخر فضای باز هتل دراز کشیده یا از مغازه ها خرید کنند یا به ورزش های آبی بپردازند، و یا حتی سفری به حمام آبگرم برای آرامش و راحتی داشته باشند. چشمه های آبگرم لوتوس سیام خدمات حمام آبگرم لوکسی در میان منظره ی باغ گرمسیری ارائه می دهد. در نتیجه مهمانان می توانند یا در کنار حمام آبگرم بیرون دراز بکشند یا در باشگاه تناسب اندام ورزش کنند. ساحل کوزی برای شنا و غذا و نوشیدنی عالی است.

با 8 غذای عالی پیشنهاد شده ی هتل شما از اقامتان در هتل بسیار راضی خواهید بود. رستوران سانرایز سانست در 24 ساعت غذاهای بین المللی و در بوفه صبحانه سرو میکند. از دیگر رستورانهای نزدیک، رستوران سیام الفنت تای رستوران چینی و غذاهای دریایی بالی های و تراس باربیکیوی غذاهای دریایی می باشد. نوشیدنی ها در 4 بار هتل سرو می شوند.

هتل سیام بی شور پاتایااتاق هایی با آب و هوای رو به باغ و یک تراس خصوصی دارد. اتاق ها با مبلمانی ساخته شده با چوب درخت خیزران، بامبو و ساقه های آن تزئین شده اند.در کنار تلویزیون کابلی اتاق، قهوه ساز و چای ساز و یک مینی بار قرار گرفته است. حمام های خصوصی با وان حمام و یک سشوار، راحتی بیشتری را برای مهمانان در اتاق ها فراهم می کند.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل سیام بی شور پاتایاو یا رزرو سایر هتل های 4 ستاره پاتایا با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


 

کانال تلگرام هتل آنلاین: