هتل اوزو چاونگ سامویی، طراحی شده برای مسافران تجاری و تفریحی، در محله چاونگ -یکی از محله ها و ساحل مشهور در شهر سامویی- قرار گرفته است. این هتل 8 کیلومتر از ساحل لامایو تنها 5 کیلومتر از فرودگاه سامویی فاصله دارد. آبشار ناموانگ 15 کیلومتر از هتل دور است. با موقعیت مناسبی که دارد، هتل دسترسی راحتی را به مقصد های پربازدید شهر فراهم میکند.  هتل اوزو چاونگ سامویی خدمات بی عیب و نقصی را مهیا کرده است و همه امکانات ضروری برای تشویق مسافران را در اختیار دارد. این امکانات شامل اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها، میز پذیرش 24 ساعته، میز راهنمای گردشگری، پارکینگ عمومی رایگان، امکاناتی برای مهمانان ناتوان و کم توان، ورود و خروج زدن فوری، و انبار چمدان می باشد. همه ی 208اتاق هتل به زیبایی مبلمان شده اند و با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ای سی دی، تراس، یخچال، کتری برقی، صندوق امانات، وسایل آرایشی رایگان در حمام، چوب رختی، آینه، مبل راحتی، و کمد لباس تجهیز شده اند. غذاهای اروپایی و نوشیدنی در رستوران استک سرو می شوند.

هتل اوزو چاونگ سامویی تفریحاتی مانند ساحل خصوصی، باشگاه تناسب اندام، زمین گلف با 3 کیلومتر طول، استخر در فضای باز و استخر کودکان را برای مهمانانش مهیا کرده است که اقامتی به یاد ماندنی را فراهم کند.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل اوزو چاونگ ساموییو یا رزرو سایر هتل های 4 ستاره سامویی با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 0218885108


کانال تلگرام هتل آنلاین: