هتل پراتونام پاویلیون بانکوک در قلب شهر بانکوک و با سه دقیقه پیاده روی فاصله از ایستگاه ارتباطی قطار فرودگاهی راتچاپراروب قرار گرفته است. جاذبه های نزدیک هتل برج بایوکه 2، میدان ایندرا، بیمارستان فایاتای1 می باشند. یک رستوران بین المللی، میز پذیرش 24 ساعته و اینترنت وای فای رایگان از امکانات هتل است.

144 اتاق های تهویه مطبوع هتل، با یک مبل راحتی، آشپزخانه ای با ماکروویو و یخچال، یک تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، و حمامی با وان و دوش تجهیز شده اند. مهمانان میتوانند در رستوران هتل غذاهای تایلندی و بین المللی را میل نمایند.سونا، حمام آبگرم، ماساژ و باغ همه برای آسایش مهمانان فراهم شده است.

با 5 دقیقه رانندگی از هتل پراتونام پاویلیون بانکوک به مرکز جهانی پلازا و با 7 دقیقه رانندگی به مرکز خرید سیام و با 45 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی سووارنابومی میرسید. مهمانان می توانند در سالن ماساژ سنتی تایلندی استراحت کنند. خدمات 24 ساعته اتاق، سرویس بیدار باش، تبادلات ارز و انبار چمدان و بازار کوچک از دیگر امکانات هتل می باشد. محله پاتاموان مکان مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال دسترسی راحت به خرید لباس، مغازه ها و غذا هستند.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پراتونام پاویلیون بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 3 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


کانال تلگرام هتل آنلاین: