هتل آوانی آتریوم بانکوک

هتل آوانی آتریوم بانکوک در خیابان پچ بوری جدید واقع شده، 700 متر از ایستگاه قطار هوایی پچ بوری فاصله دارد و سرویس رایگان حمل و نقل از ساعت6:00 الی 20:30  فراهم است. هتل مهمانانش را به دیدن طراحی هیجان انگیز و روحبخش اتاق ها، لابی، و رستوران همه روزه که یک رستوران عمومی است دعوت میکند. از ویژگی های هتل می توان به استخر شنا، مرکز تناسب اندام و اینترنت رایگان وای فای در همه نقاط نام برد.

اتاق های مخصوص مهمان در هتل آوانی آتریوم بانکوک چیدمانی به سبک مدرن و پنجره های بزرگ با منظره ای از شهر را دارند. هر اتاق با یک مینی بار و یک تلویزیون به همراه شبکه های ماهواره ای تجهیز شده اند. مهمانانی که در اتاق های اجاره ای سکونت دارند نیز دسترسی راحتی به سالن اجاره ای و کلوپ آوانی دارند.

شما مهمانان میتوانید در مرکز تناسب اندام ورزش کنید ویا از  خدمات هتل، از قبیل تبدیل ارز، پارکینگ رایگان و سفرهای یک روزه به جاهای دیدنی بانکوک استفاده کنید.

رستوارن عمومی هر روز یک منوی غذا به مهمانان پیشنهاد میدهد. شما مهمانان حتی میتوانید در بوفه نیز غذای خود را میل کنید. در رستوران"بنیهانا" غذاهای سنتی ژاپنی، استیک های آبدار و غذاهایی به سبک تپانیاکی بخورید.

هتل آوانی آتریوم بانکوک از بازار شبانه شهر بانکوک 4.5 کیلومتر فاصله دارد. شما از هتل با 40 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی سووارنابومی می رسید. با 10 دقیقه رانندگی به بیمارستان شهر بانکوک و با 20 دقیقه رانندگی به بیمارستان سوخومویت می رسید. محله "های هوانگ" که هتل در آن قرار گرفته است انتخاب مناسبی برای شما، مسافرانی است که به بازارهای شبانه، خرید لباس و غذاهای خیابانی علاقه دارید.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آوانی آتریوم بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 5 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080

کانال تلگرام هتل آنلاین: