هتل پرینس پالاس بانکوک در قلب تبلیغاتی ناحیه پایین شهر بانکوک و درست در بالای برج "بو بای" قرار گرفته است. برج "بو بای" بازار عمده فروشی لباس می باشد. در کنار در ورودی هتل، پر از فرصت های تفریحی و مغازه است. یک قایق سواری ده دقیقه ای از نزدیکی هتل، مهمانان را به "پراتونام"، جاده "خائوسان" و مرکز جهانی آن جایی که پر از فرصت های خرید و مغازه است می رساند. حتی با پیاده روی، تاکسی، یا ایستگاه هوایی "بی تی اس" هم میتوانید به این منطقه دسترسی داشته باشید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی "سوارنابومی" 16.2 میایلز می باشد. با دیدی از کانال آبی ماهاناک، هتل یک استخر در فضای باز و6 نهارخوری در محوطه دارد. تفریحاتی که هتل پرینس پالاس به شما مهمانان پیشنهاد میدهد، شامل سالن و بار کارائوکه  "اسکای" است که می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در آن گلچین کرده و اجرا کنید. غذاهای چینی، ژاپنی، تایلندی، ویتنامی و بین المللی در 4 رستوران هتل سرو می شوند. در بار "پالاس" میتوانید نوشیدنی های تصفیه شده را تا 11 شب سفارش بدهید و حتی در استخر از بار"استخر" نوشیدنی سفارش دهید. دو بار، به نام های بار "سانست بیر" و "پیکادیلی پاب" در هتل به شما خدمات ارائه می دهند. در دو حمام آبگرم هتل، می توانید استراحت کرده آرامش یابید و ماساژ دریافت کنید. هتل مرکز تجاری و میز راهنمای سفر وگردشگری هم ارائه می دهد.

اتاق ها در این هتل به زیبایی چیدمان و تزئین شده است و با تهویه مطبوع و تلویزیون کابلی، حمام مدرن با وان، وسایل آرایشی رایگان و دمپایی و اینترنت رایگان وای فای تجهیز شده است. خدمات خشکشویی نیز مهیا است.

باشگاه تناسب اندام هتل شامل یک اتاق بخار، جکوزی، استخر شنا، و تجهیزات مدرن تناسب اندام است. هتل پرینس پالاس بانکوک دسترسی راحتی به همه نقاط بانکوک دارد با این حال در خود هتل نیز امکانات عالی برای شما به گونه ای فراهم کرده است که همواره احساس کنید در خانه ی خود هستید.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پرینس پالاس بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 4 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080

کانال تلگرام هتل آنلاین: