هتل شادی هوم بانکوک ساخته شده در 2012، در قلب بانکوک قرار گرفته است. جاذبه هایی مانند ایمپرشن تیلور، خانه رومئو و ژولیت تیلور، و گالری مد میستر سینگ در نزدیکی هتل هستند. یک رستوران و پارکینگ رایگان نیز در خود محل هتل وجود دارد. اینترنت رایگان وای فای در تمام نقاط اقامتگاه در دسترس است.

با 5 دقیقه پیاده روی از هتل به منطقه خرید پراتونام، ایستگاه بی تی اس فایاتای و ایستگاه قطار فرودگاهی راتچاپراروپ می رسید و با 5 دقیقه رانندگی به فروشگاه بزرگ ام بی کا و IT  پنتیپ پلازا می رسید.

هتل شادی هوم بانکوک، 57 اتاق راحت با تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون کابلی صفحه تخت، نوشیدنی خوشامدگویی رایگان، دستگاه قهوه فوری، آینه، دمپایی، صندوق امانت، و حمامی با امکانات دوش و سشوار دارد. از خدمات هتل می توان به خدمات 24 ساعته پذیرش، خدمات اضافه شامل فکس و فتوکپی، خشکشویی و اتوشویی، نظافت روزانه، انبار چمدان،مغازه لوازم راحتی و همچنین اتاق های ملاقات و همایش نام برد. رستوران هتل غذاهای متنوع تایلندی، هندی، ایرانی، و اروپایی را سرو میکند.

هتل شادی هوم بانکوک و محله پاتاموان یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به دنبال خرید لباس، دیدن مغازه ها و غذا هستند.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل شادی هوم بانکوک و یا رزرو سایر هتل های 3 ستاره بانکوک با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080


کانال تلگرام هتل آنلاین: