هتل شرایتون پاتایا

هتل شرایتون پاتایا یک مجتمع  اقامتی و تفریحی که در کنار ساحل قرار داد.و با توجه به آب وهوای پاتایا در این ساحل میتوانید بازهای ساحلی را داشته باشید هتل شرایتون پاتایا دارای چندین پارک در فضای باز و یک آبشار بسیار زیبا می باشد و همچنین این هتل دارای یک مرکز تناسب‌اندام 24 ساعته می‌باشد که در این مرکز جدیدترین وسایل تناسب اندام قرار گرفته است . هتل شرایتون پاتایا در جنوب شهر پاتایا قرار دارد این هتل دارای منظره‌ای چشمگیر از خلیج سیام و کمتر از 2 ساعت از فرودگاه سوورنابومی در بانکوک است.

هتل شرایتون پاتایا دارای امتیازات بسیار خوبی می باشد که از جمله آن، مهمان‌نوازی و دسترسی به مراکز تفریحی است. این هتل دارای اتاق‌های بزرگ و زیبا است که اتاق‌های این هتل رو به باغ و یا اقیانوس می‌باشد در این هتل امکاناتی همچون Wi-Fi، تلویزیون صفحه تخت، پخش دی‌وی‌دی و امکانات چای / قهوه ارائه می شود.در این هتل خانواده‌ها می‌توانند از برنامه‌های که برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود استفاده نمایند.

تمامی پرسنل هتل تلاش می‌کنند که شما از سفر خود راضی باشید و لذت ببرید. از سفرها و فعالیت‌های تفریحی ازجمله سفرهای روزانه به جزایر نزدیک .از ویژگی‌های برتر هتل عبارت‌اند از: خدمات لیموزین ، خشک‌شویی، اینترنت رایگان ، ترانسفر و خدمات 24 ساعته اتاق .

هتل شرایتون پاتایا  به دلیل مشرف بودن بر باغ‌های بسیار زیبا که صحنه‌ای رمانتیک برای شما ایجاد می‌کند مشرف بر اقیانوس هم می‌باشد این هتل دارای  رستوران بسیار زیبا مینیاتوری  می‌باشد این رستوران زیبا دارای اجاق‌های چوبی و کوکتل محلی می‌باشد. همچنین در این رستوران از غذاهای بین‌المللی، در لیستی که در اختیار شما قرار می‌دهند می‌تواند انتخاب و سرو نمود در لیست  از غذاهای تایلندی و آسیایی، استفاده می‌کنند. همچنین در این هتل سالن جدیدی ایجاد کرده‌اند که برای رویدادهای اجتماعی و شرکت‌های بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرد که دارای دیوارهای شیشه‌ای مشرف بر اقیانوس می‌باشد ناگفته نماند که این سالن برای استفاده عموم هم آزاد است که به دلیل مشرف بودن بر اقیانوس در هنگام غروب صحنه‌ای بسیار فوق‌العاده و عاشقانه دارا می‌باشد.

 

 

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل شرایتون پاتایا و یا رزرو سایر هتل های 5 ستاره پاتایا با ما در تماس باشید.

سفری دیگر 02188851080